12 augusti, 2020

Nu söker vi en servicerådgivare som kommer guida kunderna kring våra servicetjänster. Du blir ansiktet utåt och ansvarar för Bilhallens kundmottagning, där ska du ge våra kunder den bästa tänkbara servicen. Hos oss blir du en del av ett team som jobbar nära varandra och värdesätter att ha en härlig stämning på jobbet.

Dina arbetsuppgifter
Ditt jobb är att vara ansvarig för vår kundmottagning och ta hand om våra kunder på bästa sätt. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att:
Bemanna vår kundmottagning och svara på våra kunders frågor
Bokning av servicetider
Prisförfrågan på service, reparationer och reservdelar
Kampanjinkallningar
Fakturering
Lagerplock
Beställning av reservdelar och tillbehör

Kvalifikationer och erfarenheter
Du har goda kunskaper om bilbranschen, vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet från branschen eller ett stort intresse som gett dig gedigna kunskaper. Du har mycket god datavana och har erfarenhet av att arbeta med olika programstrukturer. Du är van att jobba med en god arbetsstruktur och att planera för att arbetsflödet ska fungera felfritt.

Dina personliga egenskaper
Du är en noggrann och ansvarsfull person som är lösningsorienterad och brinner för att ge kunderna den bästa tänkbara servicen. Du tycker om att samarbeta och ge dina kollegor förutsättningarna att utföra sitt jobb på bästa sätt. Du är ambitiös och vill utvecklas individuellt och tillsammans med företaget.

Tjänsten är heltid, arbetstid vardagar mellan klockan 7 och 16, tjänsten kan kräva en viss flexibilitet i arbetstiderna.

Vill du veta mer om tjänsten kontakta:
Lotta Johansson, 070-548 78 45
lotta@bilhallen.se
Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt till lotta@bilhallen.se